Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MV

Kdo si hraje nezlobí, že? ;-D Moc pěkné.

1 0
možnosti
AAP
Foto

;-D Snažím se, už jí k těm sousedům nebudu pouštět! ;-)

1 0
možnosti
Foto

R^Vy musíte být opravdu vzorná manželka, Vašemu manželovi by určitě mohl leckterý mužský závidět;-).

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, Jane! Ale nejsem si jistá, že to můj muž dokáže náležitě ocenit...;-D

1 0
možnosti
Foto

Báječný článek. (Hele, Heli, já bych beztak už jako malá takovému manželovi obrátila ten hrnek na hlavu - asi jsem nebyla tak hodná, jak maminka tvrdila ;-D)

2 0
možnosti
Foto

;-D To já asi jako dítě byla až moc poslušná, akorát, že můj bratr by si se mnou nikdy nehrál na muže a ženu, já byla vždycky za tu služku. A když se občas ukáže ve vlasti, dělá si ji za mne dosud.;-)

2 0
možnosti
Foto

Tak ta do toho hodně vidí! Ta ví, jak si připravit chlapa, až bude něco potřebovat:-)

3 0
možnosti
Foto

Ještě, aby jí to vydrželo... ;-)

0 0
možnosti
LC

R^R^ pobavilo, díky. Hlavně jak má dcera jasno.:-)

1 0
možnosti
Foto

Jé, my jsme si také hráli, ale na doktory;-D. A prohlíželi jsme a prohlíželi...;-D. Umíte Heleno a pobavila R^.V

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, Jiří! Na doktory si Julča hraje s kamarády ve školce, Kristíka takové "přízemnosti" neberou ;-)

1 0
možnosti
MB

Šikovná holka. Veľmi skoro pochopila základné veci :)

1 0
možnosti
FF

:-))Ještě byste nám měla podat informaci...jak to vypadá, když v poledne dojde k výměně a synek začíná s ..."Co pro Vás mohu udělat, má paní"

2 0
možnosti
Foto

Tak na to se u nás nehraje! ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 98
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1782x
Jsem extrovertní introvert, který cítí potřebu ventilovat své myšlenky. 

Seznam rubrik