Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Profesor Flekač - učitel tělocviku na střední škole. Krásnej chlap, že bylo blbý něco filmovat a vymlouvat se. Dobrovolně jsme se předháněly, která doběhne rychleji nebo skočí nejdál :-).

1 0
možnosti

Rád vzpomínám na učitele zeměpisu na základce. Sice byl přísnej, ale naučil a nedával nám ty trapný poznámky, ale přetáhl nás ukazovátkem (sice ne povolený, ale účinný). Učitelky smolily poznámky a nic nevyřešily. Mužskej ve škole je fajn, ale je těžký ho najít, osobně si myslím, že většinu chlapů prostě nebaví být u malejch dětiček, že to je prostě ženská parketa, mateřský instinkty, opečovávání a snažení se o to něco je naučit. Ovšem motivační známku jsem taky dostal, od učitelky ale. Vysvětlila mi dobře proč a snažil jsem se, ať už takový známky mít nemusím. Byl jsem soutěživý, kam to zmizelo, to nevím, ale byl:-) Asi to bylo tím, že většina ve třídě u nás byli kluci a bab bylo málo.

1 0
možnosti
Foto

Na těch mateřských instinktech asi také něco bude. Ale ve vzdálené historii bylo učitelství právě parketou mužů. A ukazovátko mi moji přátelé vyrobili, když jsem prvně nastupovala učit, pěkně dlouhé a fortelné ;-)

1 0
možnosti
Foto

My měli na druhém stupni třídního krásného řeka. Na ostravsku nějak měli hnízdo nebo co, už nevím, ale bylo jich tam dost. Neváhal s bandou puberťáků vyrazit pod stan, ve škole si s námi poradil s lehkostí - kluky krotil v poškolním tělocviku tak, že byli fakt hodní. My holky jsme byly hodné rovnou - zobaly jsme mu z ruky :-). Dnes je z něho ředitel jedné tamní základy a pořád je to neuvěřitelně interesantní chlap.

Podotýkám, že to ale byla jiná doba - já byla ve škole nechutně vzorná, ale brácha byl podšívka a když si na něho kantoři stěžovali, máma jim přátelsky doporučovala, ať se nepíšou s těmi poznámkami a radši mu rovnou jednu ubalí, že mu pak doma přidá. Vůbec nebylo špatné, že učitel byl autorita.

2 0
možnosti

Jůůů, mít něco takového, každý den vystaveného před lavicemi tak se neznám. Já jsem přímo zatížená na černovlasé, hnědooké asteniky. Drobný nedostatek se dá prominout.

2 0
možnosti

Článek je pěkný, ale diskuze pod ním je hrůzostrašná. To někteří ani nemůžou myslet vážně...

1 0
možnosti
Foto

Děkuji! Ale obávám se, že to někteří myslí až příliš vážně ;-)

0 0
možnosti

P56e96t90r 78H66á56l86a

7. 1. 2014 16:09

Taky jsem se setkal s "motivačními" špatnými známkami. Je to podle mě vyložená sviňárna. Každému jde něco jiného a je potřeba zabrat tam, kde mi to nejde, ne věnovat se všemu stejně. A i kdyby mi šlo všechno, no tak co? To mám mít horší známku jen proto, že jsem lepší 8-o8-o ?

0 0
možnosti

Mne ve škole vytáčela každá nespravedlnost. Třeba i to, když vzorňákovi byl prominut úlet.

2 0
možnosti
Foto

R^:-)...hezká úvaha...Učitelem se musí člověk narodit.Cit pro tohle poslání se na vejšce nenaučíš...viď...

2 0
možnosti
Foto

To je myslím přesné! ;-)

1 0
možnosti

Já mám na to školství kontroverzní názory.8-o Za mého mládí, měl učitel ve všem pravdu. Podpořenou vlastní neúhoností, vychovanými dětmi a spořádaným rodinným životem.:-) Časem se to začalo překlápět. Učitelky, svobodné matky, kterým se hodila pracovní doba a ostatní bylo vedlejší. Nebylo vyjímkou, potkat ji nachmelenou v nočních hodinách ve věžáku, kde na nějakém čochu, lovila manžele kamarádek. Nic moc charakter, který by měl být vzorem dětem.:-/Později jsem ještě přitvrdila v názoru, co učitelka, to bezmozková slepice a to si myslím, že se slepice mohla urazit.:-/ Máme chatu nedaleko rekreačního střediska, kde se konaly školy v přírodě. Kolem hektary lesa. Kam si myslíte, že ty slépky přivedly děti hrát šiškovou válku. Pochopitelně k chatám. Tam byly šišky připravené, ktežto v lese, by je chudáci děti musely sbírat. Vůbec nemluvím o tom, že u každé chaty je nějaké sezení, dimenzované na osazenstvo chaty. Co vymyslí slépka učitelka? Pustí na stoleček s lavičkami zhruba 20 spratků, ať si vyklaj.

A tak jsme každé jaro opravovali. Do té doby, než tam zjara začala jezdit důchodkyně a honila to potěhem, za mohutného skučení učitelek. A to nemluvím o tom, že soustavným řevem nám kazili pobyt. Pomohlo až to, že jednou jsem už nevydržela a šla jsem řediteli toho podniku pžedvést do kanceůáře, co to obnáší stádo nevychovaných spratků. Pár jsem si jich vypůjčila, pod záminkou pěkného výletu a výsledek stál za to. Kancelář jak po výbuchu. Květináče rozbité na zemi, program zauzlován a příslib, jestli OKAMŽITĚ nenastane náprava, bude se to opakovat každý týden.

3 0
možnosti
Foto

;-D Ale jó, Magdo, máte pravdu! Najde se v našich řadách spousta slepic. Já měla vážně štěstí na skvělé pedagogy, a to nejen tohoto, ale i řadu učitelek.

1 0
možnosti

Ja som mal takú profesorku až na vysokej škole, ale tá nás skutočne učila jak pre školu, ale hlavne pre život. Na takého učiteľa si bohužial nespomínam, asi sa vtedy v Košiciach nevyskytovali (alebo aspoň nie na tých školách, kde som bol). :) Karma za článok, pekne napísané.

2 0
možnosti
Foto

Díky, Mariáne. ;-) Ono jich je právě asi všude tak nějak poskrovnu, ale je to škoda.

0 0
možnosti
Foto

Takový byl náš matikář na 2.stupniR^:-)

Hezké zavzpomínání a máš pravdu:-)

1 0
možnosti

:-)Dotaz...zvedáte levé, pravé nebo obě obočí?

0 0
možnosti
Foto

Teď to tu zkouším, já obě ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 98
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1782x
Jsem extrovertní introvert, který cítí potřebu ventilovat své myšlenky. 

Seznam rubrik