Diskuse

Už nikdy!

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Téda Vy máte ale krásné erotické básnické střívko ;-) a jinak, nemusí se u toho mluvit. Stačí jen slastně u ženský hekat a u chlapa mručet. Ostatně, když zrovna to vlhké "údolí" ochutnáváte a jste ponořeni do hlubin jeskyňky, tak zrovna není prostor na nějakou tlučhubu ;-) protože jazyk má zrovna něco jiného na práci. Za cudný autoportrét u mne máte karmu.

1 0
možnosti
Foto

To Vám děkuji! No, hlavně a´T nemluví potom... ;-)

0 0
možnosti
Foto

Básnička krásná, já to úplně vidím v obraze. Svaly, pot, přivřené oči...  Proč nemá mluvit? Je víc krásnej než chytrej?

3 0
možnosti
Foto

je to lepší, když mlčí ;-)

0 0
možnosti
Foto

R^moc hezký...taky nějak v tom letošním prosinci ulítávám....:-) do tý eeeerotiky ;-)

0 0
možnosti
Foto

Díky ;-). Ale ty vaše fotky jsem nenašla...

0 0
možnosti
Foto

R^ Basni na tomto blogu neni nikdy dost :-)

1 0
možnosti
Foto

Prosinec - měsíc erotiky a březen měsíc knihy?? Obávám se, že to mám hozený opačně:) Karma:)

2 0
možnosti
Foto

Tak ňák se člověk zahřát musí;-D

3 0
možnosti
Foto

Moc hezké, vše! Přeji krásný romantický předvánoční čas :-)

1 0
možnosti
Foto

Díky moc! Vám také! ;-)

0 0
možnosti
Foto

:-)Za básnické střevo karmaR^

1 0
možnosti
Foto

Jste jen ta, co psala a fotila, nebo i ta, co byla focená...? Pokud ano, tak Vám musím pochválit "znaky ženskosti"... ;-)

1 0
možnosti
Foto

Hezké...příště více foť a méně mluv :))

3 0
možnosti
Foto

Tak já čekám, až mne vyfotíš ;-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 98
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1782x
Jsem extrovertní introvert, který cítí potřebu ventilovat své myšlenky. 

Seznam rubrik