Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Koukám, že na nás Mistr s--e. No jo, co taky s námi, že? :-)

0 0
možnosti
Foto

Ano, ano, úplně nás zazdil.Nejsme hodny jeho slov!

0 0
možnosti
Foto

Šla bych za ním až na konec světa...však nesmím.On o to nestojí.Proč nemůže chtít víc? Má ňadra dechem ( S olomouckých sirečků a paštiky Májky) hýčkat, snad políbit Mou líc. Vzkaz lásky napíšu mu na hlavu a bude nám hic. 

Roztočí dlaněmi Mě v bocích v uších zesládne Jeho hlas

prstem pohladím Jeho břích jež rámuje Můj vlas. 

Půjdem a budeme žít...Jen z Našich řas...

Nikdo se nikdy nedozví co slyšely kostelní zvony protože když jim Mistr  poručí mlčí jak staré domy. Nikdo se nikdy nedozví co šeptaly v parku si stromy

o tom jak Mě tam položil a jít domů se bojil. Nikdo se nikdy nedozví že v srdci mám zavřené brány za nimi vzpomínky na Něho navždycky uchovány…  Vláďi, jsme tu jen na skok  a máme pronajatá těla Já bych tě ještě jedenkrát  tak chtěla, chtěla, chtěla….  Od bytí k nebytí K bití a poblití každý svou káru táhnem tak poper se s tím osudem na Furt spolu nebudem v hnoji po krk tápem. Přece víš, že oba  pomalu stárnem Z semene a vajíčka jsme vzešli        a do prachu padnem…

3 0
možnosti
Foto

R^R^R^ To, jak Mě tam položil a jít domů se bojil, je obzvláště vydařené ;-)

1 0
možnosti
KK

Pod mostem krupným chtěla bych plout,

do řeky, kde víly tančí a vlas smáčí, se zout,

chtěla bych vzdát holt rýmovačce ubožačce,

toď krupný úkol můj, děj se co stůj.

Voda dala, voda vzala, zbyl jen suchý troud.

XXXXXXXXXXXXXXX Která slova patří Mistrovi? Domácí úkol pro nováčky.:-P A dejme karmu rýmovačce ubožačky! Karma Helence náleží.;-)

6 0
možnosti
PP

P15e20t54r 21P59e97t92r81o19v

15. 11. 2013 8:22

Dovolil bych si malinkou redakční, přímo M/mistrovskou, úpravu. Trout (nikoli troud), paní Karlo. Ale to Vy přece víte.

2 0
možnosti
FS

Vzhledem k blížícím se Vánocům je, Heleno, vaše "...aneb Hej, Mistře, vstaň bystře" aktuální a chvályhodné. Česká mše vánoční od Jana Jakuba Ryby si zaslouží být připomínána. Já jen doufám, že nám Mistr kroupa také připomene, jak to bylo se znásilněním Panny Marie, aneb můžete si za to, ženský, trochu sami.

http://vladimirkroupa.blog.idnes.cz/c/175613/O-jedne-z-nejznamejsich-zneuzitych-zen-mimo-jine.html

A pak se v tom vlastním lejně ještě několikrát otočil. To byl první slavný trojitý kroupberger. Dnes skáče i osminásobné.

7 0
možnosti
FS

Upřesnění: čtverný skok to byl! R^

0 0
možnosti
Foto

Ježíííšššš:-) Rýmovačky ubožačky, smíchy padám ze sedačky;-D

5 0
možnosti
MK

Nemohu najít ten blog, kde hrála červená šipka s Brucem....PleasV

2 0
možnosti
FS

"Moje žena, která mě zná a ví, že hladovej a nasranej Kroupa je ďábelská kombinace, pomalu odsunula naše dítě stranou dění. Sama se připravila bokem, aby mohla zachytit batoh, o kterém byla přesvědčená, že v příštích vteřinách poletí přesně na druhou stranu, než poletí pan ,,vedoucí". Skutečně jsem složil prsty pravé ruky tak, abych měl zpevněnou malíkovou hranu a napřáhl jsem se..."

http://vladimirkroupa.blog.idnes.cz/c/96092/Varovani-vsem-navstevnikum-Vrchlabi.html

A je tam taky legendární:

",,Pane vedoucí, jsem bloggerem na portále iDnes. Dokonce VIP bloggerem a ujišťuju vás, že ten portál a já na něm, máme docela slušnou čtenost. A víte co udělám? Já tam o vás a o vašem ,,solidním podniku" napíšu."

;-D

5 0
možnosti
MK

Pokud se chceš ještě dnes pobavit, tak zde...duo Macek-Petřík;-)

http://blog2.idnes.cz/diskuse.aspx?iddiskuse=A131114_377566_blogidnes

0 0
možnosti
FS

Já už se nemohu dočkat, jak Mistrovi vlepím odkaz na tenhle článek, až bude on-line. Teď už má bohužel po večerce. Kanárkové vojenské pyžámko, oblečení srovnané do komínku a spí spánkem spravedlivých ochránců všehomíra.

Já vím, jsem zlý a zvrhlý. Ale mě to baví.

3 0
možnosti
MK

A ráno se probudí a ...........bude mít hlavu plnou termitů. :-)

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS