Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FS

Skvěle jste to pojala,

netřeba mé konzultace.

Geometrii zná každý od mala,

však náš život, to je těžší štace.

2 0
možnosti
Foto

;-) koukám, že jste se vyspinkal dorůžova. Tak teď jdu zase snít já. Brounoc :-).

0 0
možnosti
Foto

Já bych si dovolil to pro pány zakončit ještě jinak, když už jsme v té geometrii:

(Ponechám úvahám, kde asi končí,

nenechme se balamutit kosočtverci!)

1 0
možnosti
Foto

Ale Otto, já se snažila být poetická a Vy mi to takhle kazíte ;-)

0 0
možnosti
Foto

R^Geometrii nehovím, takže pouze říkám, že se to hezky rýmuje a mistr Kroupa se má od Tebe co učit;-D

1 0
možnosti
JL

Eukleidovská geometrie? :-) No, možná máte pravdu. Připomněla jste mi povídku z

knihy J. Škvoreckého: Hříchy pro pátera Knoxe,  Matematikové z Grizzly Drive.

Jedná se o prohřešek proti čtvrtému přikázání které zní: Nesmí být použito žádného

''dosud neobjeveného'' jedu ani přístrojů a metod, které vyžadují dlouhého

vědeckého vysvětlování na konci příběhu.     (je to podobná geometrická konstrukce);-D

Za veršíky  dávám Karmu a přeju hezký den.R^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, Josefe! Já jed dávkuji pouze po kapkách, ať už objevený, či dosud neobjevený ;-). Příjemný večer i vám!

0 0
možnosti
PK

Zajímavé, ale ještě bych možná trochu zapracoval na metrice ;-)

0 0
možnosti
Foto

Díky, Pavle. Když se Vám bude chtít, mrkněte na mé další básně - myslím, že některé z nich jsou z hlediska metriky povedenější ;-) (tady jsem nepracovala s vlastní myšlenkou a jejím plynutím, ale se zadaným tématem ;-))

0 0
možnosti
AK

Celý Vesmír se směje do klína :-)

...bojím se jen, aby s tou spojnicí

nedorazil reginent celý,  v rojnici.

1 0
možnosti
FS

Milá Heleno, já se moc omlouvám. V noci jsem se nezřízeně opil, ještě dopoledne někde žvanil, teď se probudil s děsnou kocovinou. Mám už moc dlouho volno.

Musím to dospat a pak dopsat. :-)

K večeru se vám na tu geometrii číhnu pořádně. :-)

3 0
možnosti
Foto

A já myslela, že někde brázdíte s kamionem ;-). Hlavně se hezky vyspěte!

0 0
možnosti
FF

A jedna technická...s Františky se v poslední době roztrhnul pytel, a to dokonce i blogerskými. Pravděpodobně máte na mysli toho smutného, nemýlím-li se?:-)

1 1
možnosti
Foto

Přesně tak :), chtěla jsem ho trochu rozveselit ;-D

0 0
možnosti
FF

Nevím proč ale teď musím, čelit vtíravé otázce...z říkanky bohužel nedozvím se, zda vejce bylo dřív než slepice...:-)

0 0
možnosti
Foto

Rozhodně vejce! Jinak bych se z něj přeci nemohla vylíhnout ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 98
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1782x
Jsem extrovertní introvert, který cítí potřebu ventilovat své myšlenky. 

Seznam rubrik