Diskuse

Nitky osudu

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Karma... I když, už jsem se polekal, že je to o mně;-)

0 0
možnosti
Foto

Hmm...a proč Ti bývalý partner kafrá do toho, co píšeš?:)

0 0
možnosti
Foto

:-)! Svobodná volba je mnohdy iluze ...  ale právě proto žijeme, abychom ji prokoukli a moudře používali.

Líbí se mi kniha Aramejský otčenáš o možných variantách textu této modlitby vzhledem k básnické podstatě aramejštiny. U věty odpusť nám naše viny jakož i my odpouštíme našim viníkům je nabízena jako jedna z alternativ: Uvolňuji vlákna chyb, jimiž svazuji ostatní.

P.S. Manipulovat se nedejte a pište co chcete. Člověka potěší, když to druzí čtou, ale já si tím hlavně dělám jasno sám v sobě.

1 0
možnosti
Foto

;-) Díky, Jane. Přeji dobrou noc V

0 0
možnosti

otec vašich dětí...... Hm, tedy nikoliv partner...   neccete ho rovnou nazvat "dárcem spermatu" ?

0 0
možnosti
Foto

Vzhledem k tomu, že žije s jinou ženou, pravděpodobně to nebude můj partner... :-(

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS