IK

No, mám pocit, že  z některých lidí mluví spíš závist, že jejich děti jsou průměrné. I když se dostaly na VŠ bez přijímaček. To může být jen důkaz kombinace stádní poslušnosti a nabiflovanosti. Já bych určitě dala přednost Vaśim dětem, právě kvůli té originalitě myślení, která je patrná i z Vašeho článku. Pokud jde o to, co o mladém muži píśete v příspěvcích, musím říct, že mu fandím velmi. Není nad originální mozek. Paní Javůrková  snad ani nepotřebuje komentář. Moc Vám a Vaśim dětem fandím.

JM

http://gidnes.cz/u/disk/smile2.gif" alt=";-)">jo, je to jen Váš pocit. Dyslektik se totiž těžko něco nabifluje http://gidnes.cz/u/disk/smile4.gif" alt=";-D"> A jak Vás napadla závist? http://gidnes.cz/u/disk/kukuc.gif" alt="8-o"> Tak ten pocit zase neznám já .... ale když o tom píšete, asi ho znáte.

IK

No tak pardon, ale děti výśe uvedené bloggerky mi prostě přijdou daleko originálnějśí a zábavnější než ty vašehttp://gidnes.cz/u/disk/smile4.gif" alt=";-D">

JM

Jistě, nepopisuji každodenní běžné vtipné hlášky. Které mají všechny děti.

Foto

Mockrát Vám děkuji a přiznávám, že číst některé komentáře je pro mne téměř bolestné...

IK

Musím říct, že mě ty komentáře taky dost překvapily, spíś jsem ćekala pozitivní ohlas na děti, které mně osobně připadají úžasné (a co bych za to dala, kdyby moje dcera byla v tom věku taky taková), ale někdo holt preferuje průměr a poslušnost. Mějte se hezky.

JM

... spíš netoleruje drzost .... i nedrzé děti jsou úúúúúžasné

PP

chtěla jsem původně napsat - jestli Vám to připadá bolestné, neměla jste ten blog psát", ale po druhém přečtení blogu a po pochopení všech souvislostí z příspěvků v diskusi, jsem se opravdu zasmála. Vaše děti mohou někomu přijít přechytralé nebo co já vím co všechno, ale co, Vy sama přece nejlépe víte, jaké jsou a vesměs mi i ty jejich reakce přišly na první přečtení dost přechytralé a na druhé vtipné a okouzlující.. V dnešní době je to takové divné - jak říká moje sousedka, která se s ničím nemaže - "dneska je divná doba. Ze zlodějů jsou kleptomani, z cikánů romové, z blbých dětí dyslektici, z cvoků lidé trpící duševní chorobou, řekni mi teda, kdo je ten normální! Já už taky nejsem normální, protože se ráda dívám dalekohledem z okna na rybník a fotím si mraky a už je ze mě voyer, co pozoruje sousedy triedrem a úchyl přes mraky. Z jednoho mého dlouholetého kamaráda, akademického sochaře, který si chodil do zámeckých parků a na hřbitovy fotit sochy pro svou knihu, kterou píše, udělali "statuofila" - tedy toho úchyla přes sochy, co nad nimi onanuje v parcích a těžko se nyní vymlouvá, že to chtěl do své knihy...je pro své okolí "ten, co si to honí u soch..v dnešní době není normální nic!!" Toliko slova mé sousedky, ženy ostřílené životem a vše řešící s nadhledem. Máte můj obdiv, paní Heleno, moc krásný blog a říkejte si pořád, že ti, co píšou nějaké narážky na Vaše děti, jsou .....doplňte sama. Buďte v klidu. Děkuji za krásné počtení a hezký večer. Petra

Foto

Děkuji, zvedla jste mi náladu http://gidnes.cz/u/disk/rukaon.gif" alt="R^">

  • Počet článků 98
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1782x
Jsem extrovertní introvert, který cítí potřebu ventilovat své myšlenky. 

Seznam rubrik