JM

Tak kdyby po mně sedmileté dítě ječelo, že chce svačit, ve chvíli, kdy pracuji, tak by si za rámeček nedalo, jak bych po něm ječela já http://gidnes.cz/u/disk/nosmile1.gif" alt=";-€"> Děti mám, všem už je víc než sedm a v sedmi byli natolik samostatní, že si v případě potřeby jídlo našli, nachystali http://gidnes.cz/u/disk/smile1.gif" alt=":-P"> a to dokonce i mladšímu sourozenci. Ale paní asi potřebuje být nepostradatelná http://gidnes.cz/u/disk/smile6.gif" alt=":-/">

Foto

Pravděpodobně vaše dítě, na rozdíl od toho mého, nemá aspergerův syndrom. Nepotřebuji být nepostradatelná, zkrátka možná nedokážu být tak dokonalá jako vy.

JH

Tak dnesni ditka jsou dost casto "nevychovana", lepe receno maj hubu nevymachanou. Rodice se z husta ridi poucnymi knizkami kde se dost casto pravi: ritualy, ritualy, a kupodivu: ritualy. Je to hezke a clovek si pak opravdu pripada nepostradatelny a potrebny, jen to neprehanet.

Obcas s hruzou zjistuji, ze objevili novou nemoc psycho-jakehokoli razu... ale je to v podstate pojmenovani stavu ktery znaly jiz nase babicky, jen se to ted povedlo "nasroubovat" na chovani vice lidi.

Autismu vseobecne (stejne jak epilepsii a dalsim) treba nepomaha televize, pocitac a ruzne podobne cas kratici vymozenosti. Je zde opravdu potrebny blizky kontakt ( 7 lidi v jedne mistnosti jak za nasich babicek? http://gidnes.cz/u/disk/smile4.gif" alt=";-D">)

Nerikam, ze je to vas pripad ;), i ja mam deti s nejakymi diagnozami...

Foto

Víte, můj synek chodí na dětskou univerzitu na elektrotechniku a moc ho to baví, já se mu věnuji opravdu hodně, a tím nemám na mysli to, že mu posluhuji. Umí si udělat jídlo sám a umí být to nejskvělejší dítě na světě. Dokáže řešit, zda pro ekonomický vývoj země je lepší monetaristický či keynesiánský přístup... Je to skvělé dítě a nepotřebuji pro něj žádnou psychoškatulku. Jen mi občas přerůstá přes hlavu, ale třeba ve škole a i dříve ve školce si ho učitelky nemohou vynachválit :)

JH
K36o45u63t10k10o32v80á 88H14e63l34e95n32a:

Nevedel, ale uz vim :) a skatulku jste rekla uz pred tim : aspergerův syndrom. Pokud ho to opravdu bavi a nedela to jen pro to aby vas potesil, tak je to opravdu uzasny klucina. Ja jsem zase ve 4 letech umel rozpoznat lokomotivy a vyjmenovat na co se pouzivaji a jake maji nejcastejsi zavady. Proste me to bavilo. :D ted bych z hlavy nedal dohromady ani setinu toho co jsem sypal tenkrat z rukavu ;)...

JM

Ne, mám tři děti, z toho dvě s různými diagnózami .... ale nikdy jsem jim to až tak "nežrala". Zkrátka .... "To, že máš problém vím, ale to neznamená, že se na něj budeš vymlouvat a nebudeš se snažit být fungující."  Dcera je přijatá bez přijímaček na VŠ, na zákládě prospěchu. Když byla v páté třídě, tak mi paní psycholožka vysvětlovala, že nemohu počítat s tím, že se dostane na střední školu a že ji dokončí http://gidnes.cz/u/disk/smile2.gif" alt=";-)"> Syn naopak nemá žádnou poruchu učení, ale je opravdu hyperkinetik, žádné živé dítě, ale dítě s diagnostikovaným ADHD ...a? Nikdy neměl sníženou známku z chování, i když používal na ZŠ dva sešity na všechny předměty, studuje na střední škole a jako vášnivý radioamatér se spojuje s kolegy z např, Austrálie, když se zadaří. A že to s ním nebylo jednoduché .... ale navzdory diagnózám jsem vždy trvala na tom, aby respektovali to, že opravdu nejsem dokonalá a jsem také jen člověk.

IK

No tak když vám to psycholožka říkala v páté třídě, tak je vidět, že asi dcera nebyla typ na vysokou, ale prostě to vydřela a je jen śedý průměr. Na rozdíl od toho chlapečka, který se mi jeví jako geniální.

 A propos, moje dítě má taky ADHD a nebylo to s ním jednoduché, taky nemělo nikdy sníženou známku z chování a taky studuje na střední śkole, ale geniální není v žádné oblasti. Takže paní bloggerce docela závidím http://gidnes.cz/u/disk/smile8.gif" alt=":-)"> a vy byste možná taky mohla http://gidnes.cz/u/disk/smile8.gif" alt=":-)">

JM
I97n27a 82K65ö56n22i94g63o92v65á:

Ne, paní psycholožka se mi při jejím předmaturitním vyšetřní omluvila. Mimochodem, u dyslektiků se testuje IQ, aby se prokázalo, zda mají problém nebo jsou jednoduše hloupí a testy šedý průměr rozhodně neprokazují. Jen jste se vzhlídla v hláškách, které Vám osobně příjdou děsně roztomilé. A pokud je někdo sociální dyslektik tak tím víc bych trvala na respektování autorit, což je problém celkově v dnešní době. Víte, takoví lidé byly vždy a taky třeba chodili na vojnu.

Foto
J70i96ř82i88n71a 60M83a78n91d81á24t10o38v19á:

Mé dítě autority respektuje, ale čím dál víc se utvrzuji v tom, že v životě bude mít problém především se zlými lidmi. Přeji vám bez jakékoli ironie mnoho štěstí a už na vaše komentáře raději nebudu reagovat. je mi totiž smutno z toho, že se někdo snaží bolavé srdce ještě víc rozedrat...

JM
K67o76u14t36k84o65v21á 67H72e32l32e12n19a:

To, že nejsem unešená z každého, neznamená, že jsem zlý člověk. Jo, vadí mi, když mi ve vlaku okopává holenní kosti cizí dítě a jeho matinka si myslí, jak je to roztomilé. Nechci Vám nijak drásat srdce (jste dosti vypjatá ve vyjadřování), jen jsem dala najevo jiný názor, než je ten Váš. Pardon. Mimochodem, mne vůbec nijak nevadí (srdce nebolí), když mne a moje děti tady diskutující paní uráží .... vím přece o svých dětech své http://gidnes.cz/u/disk/smile2.gif" alt=";-)">

  • Počet článků 98
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1782x
Jsem extrovertní introvert, který cítí potřebu ventilovat své myšlenky. 

Seznam rubrik